Accor, Türkiye'de 2030 yılına kadar lüks markaları da kapsayan 20 otel açmayı planlarken, 2024'te 10 yeni otel açılışı hedefliyor.
Haber Giriş Tarihi: 08.11.2024 17:28
Haber Güncellenme Tarihi: 08.11.2024 17:46
Kaynak:
Fortune Türkiye
Accor, Türkiye operasyonlarının 2024 performansını açıkladı. Swîssotel, Handwritten, Mövenpick, Pullman, Mercure, Novotel, ibis ve ibis Styles markalarıyla Türkiye’de faaliyet gösteren Accor, Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomi segmentlerinde toplam 56 otel işletiyor. 2024 yılında oda gelirlerinde yüzde 16 artış kaydeden grup, sadakat programı ALL’un gelirlerini de yüzde 54 artırdı.
Accor'un Orta Doğu, Afrika ve Türkiye COO’su Paul Stevens, Accor’un Türkiye’deki büyüme stratejisinin devam edeceğini belirterek, Türkiye’nin Accor için stratejik öneme sahip bir pazar olduğunu vurguladı. "Türkiye dinamik ve hızla büyüyen bölgeler arasında öne çıkıyor. Accor dünya genelinde 40’tan fazla otel markasına sahip ve bu markalardan 16’sı şu anda Türkiye’de hizmet veriyor. Türkiye’nin turizm potansiyelini tanıyoruz ve bu pazardaki fırsatları değerlendirmeye kararlıyız. Türkiye’nin, Accor için önemli bir büyüme hedefi olduğunu düşünüyoruz ve bu nedenle büyüme projelerimizi Türkiye’nin dört bir yanına genişletiyoruz. Projelerimiz, Accor’un Türkiye’deki varlığını çeşitlendirme ve Türkiye’nin genel turizm potansiyelini destekleme taahhüdümüzün bir yansıması” dedi.
Stevens, Türkiye’nin Accor için önemli bir büyüme alanı olduğunu belirterek, projelerin Türkiye genelinde turizm potansiyelini destekleme taahhütlerinin bir göstergesi olduğunu ifade etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Accor'dan Türkiye'ye 10 Yeni Otel Yatırımı
Accor, Türkiye'de 2030 yılına kadar lüks markaları da kapsayan 20 otel açmayı planlarken, 2024'te 10 yeni otel açılışı hedefliyor.
Accor, Türkiye operasyonlarının 2024 performansını açıkladı. Swîssotel, Handwritten, Mövenpick, Pullman, Mercure, Novotel, ibis ve ibis Styles markalarıyla Türkiye’de faaliyet gösteren Accor, Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomi segmentlerinde toplam 56 otel işletiyor. 2024 yılında oda gelirlerinde yüzde 16 artış kaydeden grup, sadakat programı ALL’un gelirlerini de yüzde 54 artırdı.
Accor'un Orta Doğu, Afrika ve Türkiye COO’su Paul Stevens, Accor’un Türkiye’deki büyüme stratejisinin devam edeceğini belirterek, Türkiye’nin Accor için stratejik öneme sahip bir pazar olduğunu vurguladı. "Türkiye dinamik ve hızla büyüyen bölgeler arasında öne çıkıyor. Accor dünya genelinde 40’tan fazla otel markasına sahip ve bu markalardan 16’sı şu anda Türkiye’de hizmet veriyor. Türkiye’nin turizm potansiyelini tanıyoruz ve bu pazardaki fırsatları değerlendirmeye kararlıyız. Türkiye’nin, Accor için önemli bir büyüme hedefi olduğunu düşünüyoruz ve bu nedenle büyüme projelerimizi Türkiye’nin dört bir yanına genişletiyoruz. Projelerimiz, Accor’un Türkiye’deki varlığını çeşitlendirme ve Türkiye’nin genel turizm potansiyelini destekleme taahhüdümüzün bir yansıması” dedi.
Stevens, Türkiye’nin Accor için önemli bir büyüme alanı olduğunu belirterek, projelerin Türkiye genelinde turizm potansiyelini destekleme taahhütlerinin bir göstergesi olduğunu ifade etti.
Kaynak: Fortune Türkiye
En Çok Okunan Haberler