Tarihi alanlara reklam alan Paris Belediyesi sıkıntıda
Tarihi alanlara reklam alan Paris Belediyesi sıkıntıda
Nakit sıkıntısı yaşayan Paris Belediyesi, küresel markaların tarihi mekanlarda gösterilen afişleri yüzünden eleştiri altında.
Haber Giriş Tarihi: 15.10.2024 00:29
Haber Güncellenme Tarihi: 15.10.2024 00:38
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.tourismjournal.com.tr/
Nakit sıkıntısı çeken Paris Belediyesi, reklamcıların tarihi anıtları ticari ürünlerini tanıttığı büyük afişlerle kaplamasına izin verdiği için eleştiri altında.
Fransa'nın başkenti Paris'teki ünlü alanlar, özellikle Latin Mahallesi'ndeki Saint-Michel çeşmesi ve dünyaca ünlü Louvre Müzesi, inşaat çalışmaları devam ederken markaların reklamlarına tahsis edildi. Dev reklam panolarının görünümü tartışmalı olsa da, bu durum konseyin bütçesindeki büyük açıkları kapatma planının bir bölümü olarak ifade ediliyor.
Para kazandıran turistik mekanlar hizmet dışı kalırken, inşaat çalışmalarını gizleyen reklam panolarındaki reklam alanlarının kiralanması, restorasyon masraflarını karşılamak amacıyla belediyeye para kazandırıyor. Örneğin, Saint-Michel çeşmesindeki reklam alanlarının satışından Paris Belediyesi'nin kasasına 5 milyon euro girdiği; bu miktarın tarihi anıtın tahmini 2.3 milyon euroluk restorasyon maliyetini karşılamaya fazlasıyla yeteceğini ifade ediliyor.
Paris Belediyesinin, kentin tarihi binalarını ve anıtlarını restore etmek için yılda yaklaşık 30 milyon euro harcadığı söyleniyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Tarihi alanlara reklam alan Paris Belediyesi sıkıntıda
Nakit sıkıntısı yaşayan Paris Belediyesi, küresel markaların tarihi mekanlarda gösterilen afişleri yüzünden eleştiri altında.
Nakit sıkıntısı çeken Paris Belediyesi, reklamcıların tarihi anıtları ticari ürünlerini tanıttığı büyük afişlerle kaplamasına izin verdiği için eleştiri altında.
Fransa'nın başkenti Paris'teki ünlü alanlar, özellikle Latin Mahallesi'ndeki Saint-Michel çeşmesi ve dünyaca ünlü Louvre Müzesi, inşaat çalışmaları devam ederken markaların reklamlarına tahsis edildi. Dev reklam panolarının görünümü tartışmalı olsa da, bu durum konseyin bütçesindeki büyük açıkları kapatma planının bir bölümü olarak ifade ediliyor.
Para kazandıran turistik mekanlar hizmet dışı kalırken, inşaat çalışmalarını gizleyen reklam panolarındaki reklam alanlarının kiralanması, restorasyon masraflarını karşılamak amacıyla belediyeye para kazandırıyor. Örneğin, Saint-Michel çeşmesindeki reklam alanlarının satışından Paris Belediyesi'nin kasasına 5 milyon euro girdiği; bu miktarın tarihi anıtın tahmini 2.3 milyon euroluk restorasyon maliyetini karşılamaya fazlasıyla yeteceğini ifade ediliyor.
Paris Belediyesinin, kentin tarihi binalarını ve anıtlarını restore etmek için yılda yaklaşık 30 milyon euro harcadığı söyleniyor.
Kaynak Euronews.
En Çok Okunan Haberler