TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA
Hava Durumu
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Türkiye’nin Kayak Merkezleri 10 Dilde 23 Ülkeye Tanıtılıyor

Dijital reklam kampanyalarından sosyal medya içeriklerine kadar, Türkiye kış turizmini tanıtmak için kapsamlı bir çalışma yürütüyor.

Haber Giriş Tarihi: 05.01.2025 10:07
Haber Güncellenme Tarihi: 05.01.2025 10:20
Kaynak: Diken
Türkiye’nin Kayak Merkezleri 10 Dilde 23 Ülkeye Tanıtılıyor

Turizm Bakanlığı, kış turizmine ilgiyi artırmak ve Türkiye’nin kayak merkezlerini dünyaya tanıtmak amacıyla büyük bir tanıtım atağı gerçekleştirdi. Bakanlıktan alınan bilgilere göre, 23 ülkede düzenlenen dijital reklam kampanyalarıyla toplam 74 milyon gösterim sağlandı. Bunun yanı sıra, 6 ülkede hazırlanan tanıtım filmleri 4,5 milyon kişi tarafından izlendi.

Sosyal medya da tanıtım çalışmalarının önemli bir parçası oldu. Türkiye’nin resmi turizm platformu GoTürkiye’nin sosyal medya hesaplarında 2024 yılı boyunca kış turizmiyle ilgili yapılan 36 paylaşım, toplamda 52 milyon kişiye ulaştı. Özellikle kayak, buz tırmanışı gibi kış sporlarının tanıtıldığı içeriklerin, sosyal medya trendlerine uygun bir şekilde hazırlandığı belirtildi.

GoTürkiye’nin internet sitesinde Türkiye’nin kış turizmine dair rotalar ve detaylı bilgiler yer alıyor. Ayrıca, 10 dilde yayın yapan https://skiing.goturkiye.com platformunda Erciyes, Uludağ, Palandöken, Kartalkaya, Sarıkamış, Kartepe, Davraz, Ovit ve Saklıkent gibi popüler kayak merkezleri hakkında kapsamlı bilgilere erişim sağlanabiliyor.

Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA) tarafından Nisan 2024 tarihinde Euronews Travel için "Türkiye'nin Tren Yolculukları" isimli makale hazırlandı.

Türkiye’nin kış turizmi, uluslararası platformlarda da kendine yer buldu. Euronews Travel ve Al Jazeera Mubasher gibi global yayın organlarında yayımlanan içeriklerde Türkiye’nin kış tatili olanaklarına ve aile dostu aktivitelerine geniş yer verildi.

Bakanlık yetkilileri, bu çalışmaların yalnızca başlangıç olduğunu ve kış turizmini geliştirmek için dijitalden geleneksel medyaya kadar her alanda tanıtım faaliyetlerine devam edeceklerini belirtti.

Kaynak: Diken

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.