Uzakrota Global 2024 Başlıyor: Seyahat ve Turizm Dünyası İstanbul’da
Uzakrota Global 2024 Başlıyor: Seyahat ve Turizm Dünyası İstanbul’da
15 Kasım’da İstanbul’daki WOW Convention Center’da gerçekleşecek Uzakrota Global, 110 ülkeden 15 bin turizm profesyonelini bir araya getirerek, sektördeki yenilikçi gelişmeleri ve küresel seyahat trendlerini masaya yatıracak.
Haber Giriş Tarihi: 15.11.2024 15:37
Haber Güncellenme Tarihi: 15.11.2024 15:46
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.tourismjournal.com.tr/
İngiltere, BDT, Balkanlar, Avrupa ve Orta Doğu başta olmak üzere 110 ülkeden 15 bini aşkın turizm profesyoneli, 15 Kasım’da İstanbul’da bir araya geliyor. Dünyanın önde gelen turizm teknoloji şirketleri ve bölge pazarlarının güçlü operatörleri, bugün Uzakrota Global’de buluşacak. WOW Convention Center İstanbul’daki zirvede, 60 oturum ve dünya çapından 200 etkileyici konuşmacı, sektördeki yenilikçi gelişmeleri tartışacak.
Turizm ve seyahat endüstrisinin en büyük etkinliklerinden biri olan Uzakrota, 2024 yılı itibarıyla düzenleyeceği 5 zirveden en büyüğünü 15 Kasım’da (bugün) İstanbul'da gerçekleştirecek. Türk Hava Yolları, Malezya Turizm, Amadeus, Paximum, Tourmania ve Tour to America'nın desteğiyle Uzakrota, geniş çaplı bir katılıma ev sahipliği yapacak. 110 ülkeden en etkili turizm ve seyahat markalarının yanı sıra, 15 binden fazla turizm profesyonelinin katılması beklenen zirve, sektördeki en önemli buluşmalardan biri olacak.
Küresel turizm pazarının en büyük seyahat şirketleri tarafından "Dünyanın En Etkili 10 Turizm Etkinliği" arasında gösterilen Uzakrota Seyahat Zirvesi, geçmiş yıllarda olduğu gibi sektörün en önemli aktörlerini bir araya getirecek. Seyahat acenteleri, turizm teknoloji şirketleri, havayolları, denizcilik ve otelcilik markalarının katılacağı zirvede, turizmin farklı alt sektörlerinden yaklaşık 250 şirket, kendilerini tanıtma, potansiyel iş ortaklarını keşfetme ve yeni bağlantılar kurma fırsatı bulacak. Ayrıca, 5 tematik sahnede düzenlenecek 60 oturumda, 200 etkileyici konuşmacı, turizm ve seyahat endüstrisinin geleceğine dair yenilikçi vizyonlarını paylaşacak.
"DÜNYA ÇAPINDA BİR SEYAHAT KÖPRÜSÜ KURUYORUZ"
Uzakrota Kurucusu Gökhan Erdoğan, bugüne kadar 5 kıtada, 10 farklı ülkede 30 zirve düzenleyerek 100 binden fazla turizm profesyonelini bir araya getirdiklerini ve lokal markaları küresel çapta birbirine bağlayarak seyahat dünyasında bir köprü kurduklarını söyledi. İstanbul’daki zirvenin önemini vurgulayan Erdoğan, “Uzakrota network’ünü çeşitli destinasyonlara taşıyarak hem destinasyonların pazarlanmasına yardımcı oluyor hem de mavi okyanus dediğimiz keşfedilmemiş pazarları network’ü ile buluşturuyor. İstanbul bu yılki zirvelerin içinde en büyüğü olacak. İngiltere, BDT, Balkanlar, Avrupa ve Orta Doğu olmak üzere 110 ülkeden 15 bini aşkın turizm profesyoneli İstanbul’a geliyor. Dünyanın en önemli turizm teknoloji şirketleri, bölge pazarlarının en güçlü operatörleri burada olacak. Türkiye pazarına henüz girmeyen, ilk kez Uzakrota ile ülkemizde kendini anlatacak olan global büyük markalar var. Dijital turizm hızla büyüyor. Uzakrota Global’in bu yıl odaklanacağı konular arasında yapay zeka yine öne çıkacak; turizm ve seyahat endüstrisindeki rolü ve sektörün geleceğini konuşacağız” dedi. Havacılık teknolojileri, seyahat trafikleri, akıllı turizm uygulamaları gibi birçok konunun ele alınacağını söyleyen Erdoğan, “Yaratıcı fikirlerin çarpıştığı, her marka ve paydaş için verimli bir zirve olacak, çok heyecanlıyız” diye ekledi.
ZİRVENİN GÜNDEMİNDEKİ KONULAR
5 tematik sahnede, küresel turizm ve seyahat endüstrisinin önde gelen 200 lider ismi, sektördeki yeni gelişmeleri ve trendleri ele alacak. İşte dikkat çeken oturum başlıkları:
Zengin tüketici için lüksü yeniden tanımlamak
Avrupa ve BDT ülkelerine yakın bakış
Turizm Liderlerinin 2025 öngörüleri
Amerika'da kişiye özel seyahat imkanları
İntikam turizmi sona erdi, şimdi de enflasyon turizmi mi başladı?
Helal turizm altyapısı ve müşterilerin beklentileri
Otelcilikte sürdürülebilirlik stratejileri ve yenilikçi uygulamalar
Kruvaziyer turizminin Yükselişi ve B2B pazarı
Pandemiden bu yana 100 bin turizm çalışanı sektörden ayrıldı. Peki ya şimdi ne yapmalıyız?
Dijital reklamlarla küresel büyümeye uzun vadeli bakış
Çevrimiçi seyahat dağıtımının gücünü ortaya çıkarma
Araç kiralama sektöründeki güncel eğilimler ve tüketici davranışları
Havayollarının dijital dönüşümdeki rolü ve hedefleri
Spor organizasyonlarının turizme etkileri
İstanbul 2024 talep, fiyat, doluluk verileri
Doğru içerik dağıtımının otelinizin cirosuna etkisi
MICE endüstrisi ve 2025
Seyahat gazeteciliği
Seyahat sektöründe yeni gelir yaratma stratejiler
Kazakistan ve Türkiye Arasında Turizm: İşbirliği ve Fırsatlar
Influencer’ların satın almaya etkileri
Konsolidatorler ve B2B Pazarı
Kazakistan ve Türkiye Arasında Turizm: İşbirliği ve Fırsatlar
Türkiye pazarında destinasyon tanıtımı
Program hakkında daha detaylı bilgi için https://www.uzakrota.com/summit24/ adresi ziyaret edilebilir.
2024’ÜN 5 ZİRVESİ: KUALA LUMPUR, BAKÜ, CAPE TOWN, İSTANBUL, RİYAD
Uzakrota, 2024 yılı boyunca turizm ve seyahat endüstrisini buluşturan kapsamlı etkinlikleriyle kıtalar ve bölgeler arasında köprü kuruyor. 2024’ün ilk zirvesi Malezya’nın Kuala Lumpur şehrinde gerçekleşti ve BDT, Balkanlar, Asya ile Orta Doğu'dan 500 turizm profesyoneli bir araya geldi. İkinci zirve ise Azerbaycan’ın Bakü şehrinde yapıldı; İngiltere, Avrupa ve Asya pazarlarının önde gelen isimlerinin katıldığı bu etkinlikte Türkiye turizmine yön veren sektör profesyonelleri de konuşmalar gerçekleştirdi.
Üçüncü zirve, Güney Afrika'nın Cape Town şehrinde gerçekleşti; bu etkinlik, Orta Doğu, Namibya, Zambiya ve Zimbabve’den önemli sektör markalarını bir araya getirdi. İstanbul'daki ana zirvenin ardından, yılın beşinci ve son zirvesi, Riyad’da düzenlenecek. Bu zirve, Arap Yarımadası, İngiltere, BDT, Avrupa, Balkanlar ve Orta Doğu bölge pazarlarının katılımıyla yapılacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Uzakrota Global 2024 Başlıyor: Seyahat ve Turizm Dünyası İstanbul’da
15 Kasım’da İstanbul’daki WOW Convention Center’da gerçekleşecek Uzakrota Global, 110 ülkeden 15 bin turizm profesyonelini bir araya getirerek, sektördeki yenilikçi gelişmeleri ve küresel seyahat trendlerini masaya yatıracak.
İngiltere, BDT, Balkanlar, Avrupa ve Orta Doğu başta olmak üzere 110 ülkeden 15 bini aşkın turizm profesyoneli, 15 Kasım’da İstanbul’da bir araya geliyor. Dünyanın önde gelen turizm teknoloji şirketleri ve bölge pazarlarının güçlü operatörleri, bugün Uzakrota Global’de buluşacak. WOW Convention Center İstanbul’daki zirvede, 60 oturum ve dünya çapından 200 etkileyici konuşmacı, sektördeki yenilikçi gelişmeleri tartışacak.
Turizm ve seyahat endüstrisinin en büyük etkinliklerinden biri olan Uzakrota, 2024 yılı itibarıyla düzenleyeceği 5 zirveden en büyüğünü 15 Kasım’da (bugün) İstanbul'da gerçekleştirecek. Türk Hava Yolları, Malezya Turizm, Amadeus, Paximum, Tourmania ve Tour to America'nın desteğiyle Uzakrota, geniş çaplı bir katılıma ev sahipliği yapacak. 110 ülkeden en etkili turizm ve seyahat markalarının yanı sıra, 15 binden fazla turizm profesyonelinin katılması beklenen zirve, sektördeki en önemli buluşmalardan biri olacak.
Küresel turizm pazarının en büyük seyahat şirketleri tarafından "Dünyanın En Etkili 10 Turizm Etkinliği" arasında gösterilen Uzakrota Seyahat Zirvesi, geçmiş yıllarda olduğu gibi sektörün en önemli aktörlerini bir araya getirecek. Seyahat acenteleri, turizm teknoloji şirketleri, havayolları, denizcilik ve otelcilik markalarının katılacağı zirvede, turizmin farklı alt sektörlerinden yaklaşık 250 şirket, kendilerini tanıtma, potansiyel iş ortaklarını keşfetme ve yeni bağlantılar kurma fırsatı bulacak. Ayrıca, 5 tematik sahnede düzenlenecek 60 oturumda, 200 etkileyici konuşmacı, turizm ve seyahat endüstrisinin geleceğine dair yenilikçi vizyonlarını paylaşacak.
"DÜNYA ÇAPINDA BİR SEYAHAT KÖPRÜSÜ KURUYORUZ"
Uzakrota Kurucusu Gökhan Erdoğan, bugüne kadar 5 kıtada, 10 farklı ülkede 30 zirve düzenleyerek 100 binden fazla turizm profesyonelini bir araya getirdiklerini ve lokal markaları küresel çapta birbirine bağlayarak seyahat dünyasında bir köprü kurduklarını söyledi. İstanbul’daki zirvenin önemini vurgulayan Erdoğan, “Uzakrota network’ünü çeşitli destinasyonlara taşıyarak hem destinasyonların pazarlanmasına yardımcı oluyor hem de mavi okyanus dediğimiz keşfedilmemiş pazarları network’ü ile buluşturuyor. İstanbul bu yılki zirvelerin içinde en büyüğü olacak. İngiltere, BDT, Balkanlar, Avrupa ve Orta Doğu olmak üzere 110 ülkeden 15 bini aşkın turizm profesyoneli İstanbul’a geliyor. Dünyanın en önemli turizm teknoloji şirketleri, bölge pazarlarının en güçlü operatörleri burada olacak. Türkiye pazarına henüz girmeyen, ilk kez Uzakrota ile ülkemizde kendini anlatacak olan global büyük markalar var. Dijital turizm hızla büyüyor. Uzakrota Global’in bu yıl odaklanacağı konular arasında yapay zeka yine öne çıkacak; turizm ve seyahat endüstrisindeki rolü ve sektörün geleceğini konuşacağız” dedi. Havacılık teknolojileri, seyahat trafikleri, akıllı turizm uygulamaları gibi birçok konunun ele alınacağını söyleyen Erdoğan, “Yaratıcı fikirlerin çarpıştığı, her marka ve paydaş için verimli bir zirve olacak, çok heyecanlıyız” diye ekledi.
ZİRVENİN GÜNDEMİNDEKİ KONULAR
5 tematik sahnede, küresel turizm ve seyahat endüstrisinin önde gelen 200 lider ismi, sektördeki yeni gelişmeleri ve trendleri ele alacak. İşte dikkat çeken oturum başlıkları:
Program hakkında daha detaylı bilgi için https://www.uzakrota.com/summit24/ adresi ziyaret edilebilir.
2024’ÜN 5 ZİRVESİ: KUALA LUMPUR, BAKÜ, CAPE TOWN, İSTANBUL, RİYAD
Uzakrota, 2024 yılı boyunca turizm ve seyahat endüstrisini buluşturan kapsamlı etkinlikleriyle kıtalar ve bölgeler arasında köprü kuruyor. 2024’ün ilk zirvesi Malezya’nın Kuala Lumpur şehrinde gerçekleşti ve BDT, Balkanlar, Asya ile Orta Doğu'dan 500 turizm profesyoneli bir araya geldi. İkinci zirve ise Azerbaycan’ın Bakü şehrinde yapıldı; İngiltere, Avrupa ve Asya pazarlarının önde gelen isimlerinin katıldığı bu etkinlikte Türkiye turizmine yön veren sektör profesyonelleri de konuşmalar gerçekleştirdi.
Üçüncü zirve, Güney Afrika'nın Cape Town şehrinde gerçekleşti; bu etkinlik, Orta Doğu, Namibya, Zambiya ve Zimbabve’den önemli sektör markalarını bir araya getirdi. İstanbul'daki ana zirvenin ardından, yılın beşinci ve son zirvesi, Riyad’da düzenlenecek. Bu zirve, Arap Yarımadası, İngiltere, BDT, Avrupa, Balkanlar ve Orta Doğu bölge pazarlarının katılımıyla yapılacak.
En Çok Okunan Haberler