Yıldıray Karaer: "Türkiye Turizmi 2025’te İyi Olacak"
Yıldıray Karaer: "Türkiye Turizmi 2025’te İyi Olacak"
Corendon İcra Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, dün düzenlediği iftar yemeğinde basın mensuplarıyla bir araya gelerek sektörü değerlendirdi.
Haber Giriş Tarihi: 21.03.2025 10:52
Haber Güncellenme Tarihi: 21.03.2025 11:05
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.tourismjournal.com.tr/
Corendon İcra Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, düzenlediği iftar yemeğinde basın mensuplarıyla bir araya geldi. Konuşmasında, turizm sektörünün krizlere dayanıklı olduğunu vurgulayan Karaer, otelcilik, havacılık ve tur operatörlüğü alanlarında güçlü bir marka olabilmek için büyük çaba gösterdiklerini belirtti.
Her faaliyet alanlarını ayrı bir kar merkezi olarak yönettiklerini ifade eden Karaer, iş mükemmelliğini sürdürürken pazar çeşitliliğinin önemine dikkat çekti. Tek bir kanal ya da müşteri grubuna bağlı kalmadan turizmde sürdürülebilir bir model oluşturduklarını söyledi.
Yoğun bir katılımın olduğu iftar yemeğinde Karaer, "2025'te Türkiye turizminin iyi olacağını tahmin ediyoruz. Yapılan ön rezervasyonlara bakıldığında satışların gayet iyi gittiğini görüyoruz. Piyasada ağızlara pelesenk olan bir şey var, 'Türkiye pahalı, uçak pahalı, otel pahalı'. Her yerde hayat pahalı. Ben bu laflara kulak asmıyorum" dedi.
Fiyat seviyelerinin artmasını kur dalgalanmaları ve işçilik maliyetlerindeki yükselişe bağlayan Karaer, bu durumun havacılık ve otelcilik sektörleri için zorluklar yarattığını ifade etti.
"HAVACILIK SEKTÖRÜ ZORLU BİR SÜREÇTEN GEÇİYOR"
Pandemi sonrası tedarik zincirindeki kırılmalar ve Boeing ile Airbus'taki krizler nedeniyle havacılık sektörünün zor bir süreçten geçtiğini belirten Karaer, dünya genelinde yükselen enflasyon ve hayat pahalılığının maliyetleri artırdığını ve bunun doğal olarak yolcuya yansıdığını dile getirdi.
"TÜRKİYE 'HER ŞEY DAHİL' SİSTEMİYLE ÖNE ÇIKIYOR"
Türkiye'nin "her şey dahil" konseptiyle rakiplerinin önüne geçtiğini belirten Karaer, bu sistemin ülkenin turizmdeki gücünü kanıtladığını söyledi. Gelen turistlerin "Türkiye'ye gelirsem her şeyin iyisini alırım" düşüncesiyle hareket ettiğini ve bu konsepte sahip otelleri tercih ettiğini vurguladı.
CORENDON AİRLİNES, TURQUALITY PROGRAMI’NDA
Turizm sektöründe 30 yıllık deneyime sahip olduğunu belirten Karaer, Corendon’un da havacılık alanında 20. yılını kutladığını hatırlattı. Turizmin her alanında faaliyet gösteren Corendon’un, bulunduğu her ülkede Türkiye’yi temsil ettiğini ve marka güvenilirliğini artırma ilkesiyle çalıştığını söyledi.
Corendon Airlines’ın TURQUALITY Programı kapsamına alınmasından gurur duyduklarını belirten Karaer, bu başarının şirketin uluslararası marka değerini yükselttiğini ifade etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
TOURISMJOURNAL
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yıldıray Karaer: "Türkiye Turizmi 2025’te İyi Olacak"
Corendon İcra Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, dün düzenlediği iftar yemeğinde basın mensuplarıyla bir araya gelerek sektörü değerlendirdi.
Corendon İcra Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, düzenlediği iftar yemeğinde basın mensuplarıyla bir araya geldi. Konuşmasında, turizm sektörünün krizlere dayanıklı olduğunu vurgulayan Karaer, otelcilik, havacılık ve tur operatörlüğü alanlarında güçlü bir marka olabilmek için büyük çaba gösterdiklerini belirtti.
Her faaliyet alanlarını ayrı bir kar merkezi olarak yönettiklerini ifade eden Karaer, iş mükemmelliğini sürdürürken pazar çeşitliliğinin önemine dikkat çekti. Tek bir kanal ya da müşteri grubuna bağlı kalmadan turizmde sürdürülebilir bir model oluşturduklarını söyledi.
"TÜRKİYE TURİZMİNİN 2025'TE İYİ OLACAĞINI TAHMİN EDİYORUZ"
Yoğun bir katılımın olduğu iftar yemeğinde Karaer, "2025'te Türkiye turizminin iyi olacağını tahmin ediyoruz. Yapılan ön rezervasyonlara bakıldığında satışların gayet iyi gittiğini görüyoruz. Piyasada ağızlara pelesenk olan bir şey var, 'Türkiye pahalı, uçak pahalı, otel pahalı'. Her yerde hayat pahalı. Ben bu laflara kulak asmıyorum" dedi.
Fiyat seviyelerinin artmasını kur dalgalanmaları ve işçilik maliyetlerindeki yükselişe bağlayan Karaer, bu durumun havacılık ve otelcilik sektörleri için zorluklar yarattığını ifade etti.
"HAVACILIK SEKTÖRÜ ZORLU BİR SÜREÇTEN GEÇİYOR"
Pandemi sonrası tedarik zincirindeki kırılmalar ve Boeing ile Airbus'taki krizler nedeniyle havacılık sektörünün zor bir süreçten geçtiğini belirten Karaer, dünya genelinde yükselen enflasyon ve hayat pahalılığının maliyetleri artırdığını ve bunun doğal olarak yolcuya yansıdığını dile getirdi.
"TÜRKİYE 'HER ŞEY DAHİL' SİSTEMİYLE ÖNE ÇIKIYOR"
Türkiye'nin "her şey dahil" konseptiyle rakiplerinin önüne geçtiğini belirten Karaer, bu sistemin ülkenin turizmdeki gücünü kanıtladığını söyledi. Gelen turistlerin "Türkiye'ye gelirsem her şeyin iyisini alırım" düşüncesiyle hareket ettiğini ve bu konsepte sahip otelleri tercih ettiğini vurguladı.
CORENDON AİRLİNES, TURQUALITY PROGRAMI’NDA
Turizm sektöründe 30 yıllık deneyime sahip olduğunu belirten Karaer, Corendon’un da havacılık alanında 20. yılını kutladığını hatırlattı. Turizmin her alanında faaliyet gösteren Corendon’un, bulunduğu her ülkede Türkiye’yi temsil ettiğini ve marka güvenilirliğini artırma ilkesiyle çalıştığını söyledi.
Corendon Airlines’ın TURQUALITY Programı kapsamına alınmasından gurur duyduklarını belirten Karaer, bu başarının şirketin uluslararası marka değerini yükselttiğini ifade etti.
En Çok Okunan Haberler