ISTTA’dan İstanbul İçin 12 Ay Sürekli Turizm Hedefi
ISTTA’dan İstanbul İçin 12 Ay Sürekli Turizm Hedefi
İstanbul Turizm Derneği (ISTTA), İstanbul’un turizm potansiyelini daha üst seviyeye taşımayı hedefliyor.
Haber Giriş Tarihi: 28.01.2025 10:47
Haber Güncellenme Tarihi: 29.01.2025 12:35
Kaynak:
Gazete Duvar
İstanbul Turizm Derneği (ISTTA) Yönetim Kurulu Başkanı Murtaza Kalender, İstanbul’un turizmini 12 aya yaymak ve daha fazla nitelikli turist çekmek için çalışmaları yoğunlaştırdıklarını belirtti. Kalender, hedeflerinin İstanbul’u sadece daha fazla turistin ziyaret ettiği bir şehir yapmak değil; aynı zamanda turizmi her mevsim canlı tutarak daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak olduğunu açıkladı.
Kalender, İstanbul’un kültür, tarih, doğa, gastronomi ve eğlence olanaklarıyla dünya çapında eşsiz bir destinasyon olduğunu belirterek, şehrin dört mevsim kongre, sergi, düğün gibi yüksek katma değerli organizasyonlara ev sahipliği yapabilecek kapasiteye sahip olduğunu vurguladı.
EMITT İLE ULUSLARARASI TANITIM
Dünyanın en büyük turizm fuarlarından biri olan EMITT’in İstanbul turizmi için önemine değinen Kalender, 102 ülkeden bin 351 tur operatörünün ön kayıt yaptırdığını ve 80 ülkeden 620 operatörün kesin katılım sağladığını ifade etti. Ayrıca, fuar kapsamında Türk Hava Yolları ile iş birliği yapılarak, uluslararası firmalar için FAM TRIP (tanıtım gezileri) düzenleneceğini ve İstanbul’un yanı sıra Bursa, Kuşadası, Pamukkale, Kapadokya, Tokat, Çorum, Amasya, Sivas, Ordu, Bolu ve Sapanca gibi rotaların da tanıtılacağını belirtti.
Kalender, fuarda hosted buyer firmalarına yönelik ikram ve ağırlama organizasyonları yapacaklarını, ayrıca uluslararası tur operatörleriyle daha fazla B2B görüşme yapılmasını sağlamak için "Speed Networking" etkinlikleri düzenleyeceklerini söyledi.
İSTANBUL’UN TURİZM POTANSİYELİ İÇİN İŞ BİRLİKLERİ
Kalender, İstanbul’un turizm potansiyelini artırmak için İstanbul Valisi Davut Gül, İstanbul Cumhuriyet Başsavcısı Akın Gürlek, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanı ve İBB İstanbul Turizm ve Tanıtma Platformu Başkanı B. Ümit Öztürk gibi yetkililerle görüştüklerini ve Kültür ve Turizm Bakanlığı, Türk Hava Yolları, Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) ve Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) gibi kuruluşlarla iş birliği yaptıklarını aktardı. İstanbul’un yalnızca turist sayısını artırmak değil, aynı zamanda sürdürülebilir turizm hedeflerine ulaşmak için çalıştıklarını ifade etti.
Genç ve dinamik bir yönetimle çalıştıklarını belirten Kalender, ISTTA’nın turizmin farklı alanlarında başarı gösteren iş insanlarından oluştuğunu ve bu sayede kendini şanslı hissettiğini dile getirdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ISTTA’dan İstanbul İçin 12 Ay Sürekli Turizm Hedefi
İstanbul Turizm Derneği (ISTTA), İstanbul’un turizm potansiyelini daha üst seviyeye taşımayı hedefliyor.
İstanbul Turizm Derneği (ISTTA) Yönetim Kurulu Başkanı Murtaza Kalender, İstanbul’un turizmini 12 aya yaymak ve daha fazla nitelikli turist çekmek için çalışmaları yoğunlaştırdıklarını belirtti. Kalender, hedeflerinin İstanbul’u sadece daha fazla turistin ziyaret ettiği bir şehir yapmak değil; aynı zamanda turizmi her mevsim canlı tutarak daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak olduğunu açıkladı.
Kalender, İstanbul’un kültür, tarih, doğa, gastronomi ve eğlence olanaklarıyla dünya çapında eşsiz bir destinasyon olduğunu belirterek, şehrin dört mevsim kongre, sergi, düğün gibi yüksek katma değerli organizasyonlara ev sahipliği yapabilecek kapasiteye sahip olduğunu vurguladı.
EMITT İLE ULUSLARARASI TANITIM
Dünyanın en büyük turizm fuarlarından biri olan EMITT’in İstanbul turizmi için önemine değinen Kalender, 102 ülkeden bin 351 tur operatörünün ön kayıt yaptırdığını ve 80 ülkeden 620 operatörün kesin katılım sağladığını ifade etti. Ayrıca, fuar kapsamında Türk Hava Yolları ile iş birliği yapılarak, uluslararası firmalar için FAM TRIP (tanıtım gezileri) düzenleneceğini ve İstanbul’un yanı sıra Bursa, Kuşadası, Pamukkale, Kapadokya, Tokat, Çorum, Amasya, Sivas, Ordu, Bolu ve Sapanca gibi rotaların da tanıtılacağını belirtti.
Kalender, fuarda hosted buyer firmalarına yönelik ikram ve ağırlama organizasyonları yapacaklarını, ayrıca uluslararası tur operatörleriyle daha fazla B2B görüşme yapılmasını sağlamak için "Speed Networking" etkinlikleri düzenleyeceklerini söyledi.
İSTANBUL’UN TURİZM POTANSİYELİ İÇİN İŞ BİRLİKLERİ
Kalender, İstanbul’un turizm potansiyelini artırmak için İstanbul Valisi Davut Gül, İstanbul Cumhuriyet Başsavcısı Akın Gürlek, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanı ve İBB İstanbul Turizm ve Tanıtma Platformu Başkanı B. Ümit Öztürk gibi yetkililerle görüştüklerini ve Kültür ve Turizm Bakanlığı, Türk Hava Yolları, Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) ve Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) gibi kuruluşlarla iş birliği yaptıklarını aktardı. İstanbul’un yalnızca turist sayısını artırmak değil, aynı zamanda sürdürülebilir turizm hedeflerine ulaşmak için çalıştıklarını ifade etti.
Genç ve dinamik bir yönetimle çalıştıklarını belirten Kalender, ISTTA’nın turizmin farklı alanlarında başarı gösteren iş insanlarından oluştuğunu ve bu sayede kendini şanslı hissettiğini dile getirdi.
Kaynak: Gazete Duvar
En Çok Okunan Haberler